Ponad 1200 uczestników projektu „Lepsze Jutro” wzięło udział w ankiecie, w której poprosiliśmy ich o ocenę naszej wspólnej pracy.
W trzynastu punktach zawarliśmy pytania o to, czy beneficjenci są zadowoleni z udziału w projekcie, czy on zmienił ich samopoczucie, co dzięki projektowi zyskali, co ich zawiodło. Ocena satysfakcji klienta (to oficjalny tytuł ankiety) jest więcej niż pozytywna, ale też motywuje nas do jeszcze większego wysiłku i lepszej pracy.
Wyniki ankiety – dla każdego z czterech okręgów osobno – można znaleźć pod poniższymi linkami:
Przypomnijmy, przy okazji, że choć „Lepsze Jutro” to projekt skierowany do osób pokrzywdzonych przestępstwem, to musi ono być udokumentowane, np. zawiadomieniem organów ścigania lub odpowiednich instytucji, zajmujących się pomocą społeczną. Co należy zrobić? Kto może zostać beneficjentem? Na te, najczęściej pojawiające się pytania, odpowiadamytutaj.